Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací najdete ZDE.
Souhlasím

Kampaň SWIPE ZLÍN

swipe

SWIPE ZLÍN !

Přestože zlínská historie sahá až do 14. století, dá se o něm říct, že je to mladé město. Moderní urbanismus a architektura, nové gastronomické koncepty, motorsport i kultura, film, design a umění sem každoročně přiláká desítky tisíc turistů z Česka i zahraničí. Destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko letos mimo jiné zacílila na instagramovou generaci. Pomocí nové kampaně Swipe Zlín láká ke strávení prodlouženého víkendu nebo dovolené ve Zlíně.

Území, které má Zlínsko a Luhačovicko v rámci cestovní ruchu na starost, je velmi rozmanité. Sahá od Uherského Brodu přes Luhačovice, Valašské Klobucko a Vizovice až do Zlína a Otrokovic. „Zatímco na turisty a cestovatele středního věku umí skvěle zacílit Luhačovice se svou lázeňskou a wellness nabídkou, mladším cestovatelům jsme letos chtěli přiblížit krásy Zlína. Vsadili jsme na neprobádanost města na samém východě Moravy,“ říká manažerka destinační společnosti Jana Pastyříková.

Přestože cestování po pandemii pomalu ožívá, stráví velká většina Čechů dovolenou na domácí půdě. Toho chce využít i kampaň Swipe Zlín, kterou pro Zlínsko a Luhačovicko připravila brněnská agentura Aetna. Zkušenosti v cestovním ruchu marketingoví stratégové z Aetny nasbírali třeba v kampani #BrnoTrueStory, která ukazovala opravdový život Brňáků a místa, kde můžete zažít Brno opravdu autenticky.

„Po diskuzích s agenturou jsme se rozhodli do kampaně zapojit nejen partnery destinačky, ale také místní komunitu. Lidé, kteří ve Zlíně žijí, milují ho a zachycují ho na fotografiích nejen pro Instagram,“ doplňuje Jana Pastyříková. Skupina, kterou destinační společnost nazývá ZlinLovers, oslovili s prosbou sdílet své fotky z reálného života ve Zlíně bez marketingových příkras. Díky tomu vznikl nejen web Swipezlin.cz, ale také spousta obsahu pro sociální sítě, kde kampaň poběží.

Podle Evy Manišové z Oddělení cestovního ruchu a informací, chce Zlín kampaní Swipe Zlín přilákat i mladé mladou generaci, která vyráží za architekturou, designem, moderním uměním, ale také gastronomií a životní pohodou. „Zlín má neuvěřitelnou historii a velmi barvitou současnost. Areál baťovských závodů považujeme za světový unikát, už díky tomu, že se pomalu daří ho transformovat v místo plné firem, kaváren a bister, kterým industriální zóna dodává jedinečný charakter. Kampaň jsme proto zacílili na mladé cestovatele, kteří si cíle svých cest vybírají hlavně na Instagramu,“ říká Eva Manišová.

Kampaň odstartovala v polovině června spuštěním webu, na kterém si cestovatelé mohou sami sestavit „itinerář“ svého výletu. Teaserem pro cestu do Zlína je také série videí, na kterých se mladý pár pomocí swipe (pohyb prstu zprava doleva po displeji telefonu) dostane z Důlní oblasti Vítkovic, olomouckého náměstí z nábřeží Vltavy do Zlína. Pohyb swipe nebo swajpování jsou tak leitmotivem celé kampaně, která poběží až do konce léta.

V kampani je zahrnuta především fenomenální zlínská architektura, téma filmu nebo tak zvané zašívárny, odkud je skvělý výhled na město, a které v běžných průvodcích nenajdete. Zahrnuje také ale Bílé Karpaty nebo Luhačovice, které mají mladým cestovatelům co nabídnout. Nabídku pro střední a starší generace pak letos pokryje série videí Autentické Zlínsko a Luhačovicko, která se vydá za vlachovskými bylinkáři nebo s výletníky do krásné přírody Bílých Karpat. „V tomhle nám hodně pomáhají samotná území, která připravují vlastní zážitky nebo komentované prohlídky,“ říká Jana Pastyříková. „Na Valašském Klobucku to je letos celá série autentických zážitkových programů na téma lidové architektury, secese i řemesel, ve Zlíně nově třeba komentované prohlídky městem nazvané Zóna Zlín, Zlínský architektonický manuál nebo chystané komentované prohlídky Luhačovic. Díky nim je nabídka pro cestovatele opravdu pestrá.“

https://www.zlinsko-luhacovicko.cz/

Napište nám

Napište nám





Pro odeslání dotazu vyplňte prosím následující kód (*): SPAM kód
Položky označené * jsou povinné!

KALENDÁŘ AKCÍ
<< prosinec / 2021 >>

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  

VÝSTAVY A AKCE

Drátěné vánoční ozdoby

14. budova baťovského areálu

AKCE
4. 12. 2021 DÍLNA...

VÁNOCE S VŮNÍ PERNÍKU

14. budova baťovského areálu

AKCE
30. 11. 2021 - 9. 1. 2022 VÝSTAVA...

NOMÁDI EVROPY

14. budova baťovského areálu

VÝSTAVA
22. 10. 2021 - 27. 2. 2022 VÝSTAVA...

MASKY KOSTÝMY MAŠKARY

Muzeum luhačovického Zálesí

VÝSTAVA
7. 10. 2021 - 18. 9. 2022 VÝSTAVA...

OD KOSMY PŘES DALIMILA

14. budova baťovského areálu

VÝSTAVA
24. 9. 2021 - 27. 2. 2022...

DROBNÁ KRÁSA aneb MINIATURY OBUVI

14. budova baťovského areálu

VÝSTAVA
10. 9. 2021 - 27. 2. 2022 VÝSTAVA...

Procházka mezi stromy 2021

Muzeum luhačovického Zálesí

AKCE
20. 10. 2021 TERÉNNÍ PROGRAM...

Minibotičky pro vílí nožičky

14. budova baťovského areálu

AKCE
13. 11. 2021 DÍLNA...

Ozdobte si kabáty broží

14. budova baťovského areálu

AKCE
6. 11. 2021 DÍLNA...

Divokým Maghrebem

14. budova baťovského areálu

AKCE
4. 11. 2021 PŘEDNÁŠKA...